preload button hover images:
TaleWorlds Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
August 28, 2008, 07:06:06 am

News:   Q&A with Armagan  (August 19, 2008)
Latest release of M&B:   0.960  (June 18, 2008)
Featured mod:   Hundred Years War  v4.2  (July 29, 2008)
Search:     Advanced search
+  TaleWorlds Forum
|-+  Non-English Forums
| |-+  Finnish Forum
| | |-+  Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 15       Next       
Author Topic: Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  (Read 17646 times)
Thormac
Recruit
*

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « on: January 26, 2006, 09:15:02 am »

Jos olet serialin tarpeessa, etkä pääse kortilla ostamaan sitä, niin lähetä vaikka privana sähköpostiosoitteesi. Palaan asiaan sitten kun joudan.

EDIT:

Tarkennetaan vielä hieman, kun tuntuu että kaikille ei tullut asia selväksi otsikosta ja alkuperäisestä viestistä. Tarjoudun siis välittämään serialin sellaisille henkilöille, jotka eivät omista korttia, jolla pystyisi serialin ostamaan. Henkilö siis lähettää minulle tarvittavat rahat ja minä ostan ja lähetän tälle serialin. En siis (yllättäen, vai kuinka) ostele serialeita omaan piikkiin ja sitten jaa niitä ilmaiseksi tuntemattomille henkilöille.
Pjoo
Sergeant
*
Faction: Neutral

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #1 on: February 03, 2006, 05:23:35 pm »

Kortittomille serial täältä! Ei ollut ongelmia!
SopuliApina
Recruit
*
Faction: Swadian

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #2 on: February 15, 2006, 04:40:54 pm »

Joku muu todennut luotettavaksi?
jeansberg
Sergeant Knight
*

Probably the best beer in the world.

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #3 on: February 17, 2006, 08:19:55 am »

Kato viestit, Thormac.
Gummi
Recruit
*

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #4 on: February 17, 2006, 12:53:12 pm »

Mä sain Thormacin kautta serialin... suht hyvin toimi, paitsi sain s-postissa serialkeyn, häneltä itseltään, eli käytännössä vois olla sen oma vanha serial, ja vois käydä niin että kun 2kk kuluttua asentaisin uudestaan, ni tuliski että ei toimi. Mut joo, luotan häneen.
Thormac
Recruit
*

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #5 on: February 18, 2006, 01:51:05 pm »

Kaikille oon ostanut oman serialin, kuten myös itselleni.

EDIT: Se unohtui vielä mainita, että ostaja tietysti näkee serial keyn jokatapauksessa ostotapahtuman päätyttyä, eikä vain taleworldsilta tulleesta sähköpostiviestistä.
Dreyfas
Recruit
*

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #6 on: February 19, 2006, 04:52:37 pm »

Quote from: Thormac
Kaikille oon ostanut oman serialin, kuten myös itselleni.

Milläs olet maksanut, omistat ilmeisesti luottokortin? Omani sain maksettua taannoin tuolla Electronilla (Nordean), mutta ilmeisesti tuolla eSelleratessa ei enää tueta Verified by Visa -systeemiä. Pari kaveria on jo joutunut pettymään kun miun piti heille ostaa tuo koodi. Kehno.
Thormac
Recruit
*

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #7 on: February 20, 2006, 11:25:09 am »

Sammon electronilla on ostot onnistuneet moitteetta.
Lord MaZaR
Recruit
*
Permanently Banned

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #8 on: February 21, 2006, 09:03:37 am »

Onkos täällä enää ketään, kun ei Thormaciltakaan ole vielä sitä Serial keyta saapunut, vaikka olen pyytänyt. No jos joku muu voisi antaa vinkkejä mistä saa (jos ei Thormacilta sitä tule) niin lähettäkää privaa.
Thormac
Recruit
*

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #9 on: February 21, 2006, 02:54:29 pm »

Quote from: Lord MaZaR
Onkos täällä enää ketään, kun ei Thormaciltakaan ole vielä sitä Serial keyta saapunut, vaikka olen pyytänyt. No jos joku muu voisi antaa vinkkejä mistä saa (jos ei Thormacilta sitä tule) niin lähettäkää privaa.

Oho. Eikö Thormacilta ollut keytä vielä saapunut. No voi hyvänen aika. Privaviestisstäsi, jossa pyysit lähettämään avaimen ilmaiseksi oli kulunut sentään aikaa jopa melkein 15 minuuttia.

Olenpa kurja otus, kun en päivystänyt käskyä odottaen koneen ääressä ja kortti kourassa, valmiina välittömästi ostamaan maapallon tärkeimmälle ihmiselle, ihmiskunnan tulevaisuuden ainoalle toivolle koodia Mount & Bladeen.
Lord MaZaR
Recruit
*
Permanently Banned

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #10 on: February 21, 2006, 03:54:54 pm »

Oho. Eikö Thormacilta ollut keytä vielä saapunut. No voi hyvänen aika. Privaviestisstäsi, jossa pyysit lähettämään avaimen ilmaiseksi oli kulunut sentään aikaa jopa melkein 15 minuuttia.

Olenpa kurja otus, kun en päivystänyt käskyä odottaen koneen ääressä ja kortti kourassa, valmiina välittömästi ostamaan maapallon tärkeimmälle ihmiselle, ihmiskunnan tulevaisuuden ainoalle toivolle koodia Mount & Bladeen.[/quote]

Mitäs tämä nyt tarkoittaa... Onkos tämä huono juttu, vai hyvä hommeli?
Worbah
The Über Bastard
Grandmaster Knight
*
Faction: Neutral

Angst Und Schwanzlust

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #11 on: February 21, 2006, 04:02:10 pm »

Sitä sanotaan sarkasmiksi, mutta sinunlaisesi vitun parasiitti sitä tuskin oppii tunnistamaan.
Lost-Lamb
Property Of Mary
Administrator
*
Faction: Khergit

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #12 on: February 21, 2006, 05:40:42 pm »

Hu-o-ran-pe-nik-ka. Ban-ni-a sa-a-ta-na
Rollipeikko
Sergeant
*

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #13 on: February 21, 2006, 06:30:08 pm »

LL jakaa taas custom tagia  :lol:
jeansberg
Sergeant Knight
*

Probably the best beer in the world.

View Profile
Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille  « Reply #14 on: February 21, 2006, 06:55:51 pm »

Minä myös voin sanoa että serialin hankkiminen Thormacin kautta toimi hyvin!
Pages: [1] 2 3 ... 15       Next        
+  TaleWorlds Forum
|-+  Non-English Forums
| |-+  Finnish Forum
| | |-+  Tarjoudun tilaamaan serial keyt kortittomille

TaleWorlds Forum | Powered by SMF 2.0 Beta 3.1 Public - SMF © 2006–2008, Simple Machines LLC